Opći uvjeti poslovanja

1. Općenito

Opći uvjeti internetske trgovine određuju uvjete prodaje proizvoda u internetskoj trgovini www.sophia.hr (u daljnjem tekstu "Internet trgovina"). Vlasnik Internetske trgovine je SOPHIA d.o.o. (u daljnjem tekstu "Pružatelj usluga"). Opći uvjeti sastavljaju se u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i općim kodeksima elektroničke trgovine.

PODACI ZA KONTAKT
Ime:  SOPHIA - specijalizirana prodavaonica d.o.o.  
Adresa:  Cebini 28, 10 010 Zagreb
E-pošta:  info@sophia.hr
Telefon:  01 6609 016
OIB: 10945986623
Matični broj: 42277788
IBAN: HR0723400091110661161

SOPHIA - specijalizirana prodavaonica d.o.o. registrirana je 21.05.2014. godine na Trgovačkom sudu u Zagrebu. Matični broj subjekta pod kojim je firma upisana jest 080915911.

Registracijom u internetsku trgovinu, posjetitelj dobiva korisničko ime koje je isto kao i njegova e-mail adresa i korisničku lozinku koju je sam korisnik postavio. Korisničko ime i lozinka korisnika nedvosmisleno su određeni i povezani s unesenim podacima. Registracijom, posjetitelj potvrđuje i jamči da je stariji od 13 godina i ima punu pravnu sposobnost. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo kupnje. Kupnjom proizvoda korisnik postaje kupac.
Kupovinom ili registracijom u internetskoj trgovini potrošač omogućuje davatelju pohranu, obradu i korištenje osobnih podataka koji se pružaju na internetskom obrascu dok ne budu opozvani za sljedeće svrhe: nude robu, usluge, zaposlenje ili privremeni rad pomoću poštanskih usluga, telefonskih poziva, SMS-a poruke, e-mailovi ili druga telekomunikacijska sredstva (u daljnjem tekstu izravni marketing), pozivi na događaje, segmentacija korisnika, ankete, statistička obrada.
Pojedinac može u bilo kojem trenutku pismeno ili na drugi dogovoreni način zatražiti da kontrolor osobnih podataka trajno ili privremeno prestane koristiti njegove osobne podatke u svrhu izravnog marketinga.
Ovi Opći uvjeti definiraju rad Internetske trgovine, prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između Davatelja i korisnika kao kupca proizvoda iz ponude internetske trgovine.

2. Dostupnost podataka

  • Davatelj se obvezuje da će uvijek biti na raspolaganju korisniku:
  • podatke o identitetu ponuđača (posebno naziv tvrtke i sjedište tvrtke i registarski broj u kojem je tvrtka registrirana),
  • podaci za kontakt koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s davateljem usluga (adresa e-pošte, telefon itd.),
  • informacije o bitnim karakteristikama proizvoda ili usluga iz ponude internetske trgovine, uključujući usluge nakon prodaje i garancije,
  • informacije o dostupnosti proizvoda ili usluga iz ponude internetskih trgovina,
  • način i uvjeti isporuke proizvoda ili izvršenja usluga, posebno mjesto i vrijeme isporuke,
  • informacije o načinu plaćanja,
  • podatke o razdoblju tijekom kojeg je još uvijek moguće odustati od ugovora i uvjetima za povlačenje,
  • informacije o mogućnosti vraćanja proizvoda i ako i koliko takav povratak košta korisnika,
  • informacije o postupku žalbe korisnika.

3. Narudžba

Samo kupci na području Republike Hrvatske stariji od 13 godina mogu naručiti putem Internet trgovine.
Narudžba postaje valjana od trenutka kada je kupac pošalje. Naručeni proizvodi naplaćuju se po cijenama objavljenim na web stranici Internetske trgovine u trenutku slanja narudžbe.
U slučaju tehničke pogreške prilikom davanja narudžbe radnim danom, o pogrešci ćemo obavijestiti korisnika najkasnije 24 sata od dana narudžbe, a u slučaju slanja subotom, nedjeljom i praznicima najkasnije sljedeći radni dan.
Ako željeni proizvod nema na zalihi, korisnik će biti obaviješten u roku od 24 sata ili u slučaju davanja narudžbe subotom, nedjeljom i praznicima, najkasnije prvi radni dan.
Ugovor o kupnji sklapa se između davatelja i korisnika u trenutku kada davatelj potvrdi narudžbu ili kada korisnik primi obavijest da je njegova narudžba potvrđena. Jednom kada se narudžba potvrdi, ne može se više mijenjati. Narudžba se pohranjuje na poslužitelju tvrtke SOPHIA - specijalizirana prodavaonica d.o.o. Nakon narudžbe, kupac dobiva elektroničku potvrdu o narudžbi na e-mail adresu. Nakon isporuke paketa, kupac dobiva račun u paketu ili na e-mail adresu.

POSTUPAK NARUČIVANJA

Da biste uspješno predali narudžbu, morate se prijaviti u internetsku trgovinu. Prijavite se ili registrirajte klikom na gumb "Dobrodošli prijava" koji se nalazi pored ikone "Košarica".
Proizvode možete odabrati po kategorijama i podkategorijama na vrhu stranice (LICE, TIJELO, SUNCE, NUXE BIO, ISDIN, DODACI PREHRANI, PROBLEMI S KOŽOM, POKLONI, AKCIJE, NOVOSTI) ili putem preglednika.
Željeni proizvod možete premjestiti u košaricu pomoću gumba "Dodaj u košaricu". Proizvod će biti dodan u košaricu, a vi možete nastaviti s kupovinom. Proizvodi koje ste dodali u košaricu prikazat će se u gornjem desnom kutu ispod ikone "Košarica".
Nakon posljednjeg dodanog proizvoda, pomaknite miša u polje "Košarica", gdje ćete vidjeti zadnja 4 dodana proizvoda i opciju "Prikaži košaricu" ili opciju "Odjava".
Pod opcijom "Prikaži košaricu" možete urediti proizvode u košarici, dodati kodove kupona i odabrati poklon. Možete promijeniti željenu količinu pojedinačnog proizvoda u košarici ili ga ukloniti. Da biste koristili kod kupona, unesite kod kupona u polje "Unesite kod popusta" na desnoj strani zaslona. Da biste koristili kôd poklon kartice, unesite kôd darovne kartice u okvir "Unesite kôd poklon kartice" s desne strane zaslona. Nakon što je košarica u redu, kupnju provjerite klikom na opciju "Blagajna".
Opcija "Blagajna" uzima vašu narudžbu. Kod prvog narudžbe potrebno je unijeti podatke o adresi (ime, prezime, e-mail, telefon, adresa, poštanski broj, grad). Ako želite drugu adresu za dostavu, potvrdite okvir "Provjeri želite li dostavu na istu adresu". Svakom narednom narudžbom spremaju se vaše adrese podataka koje možete odabrati jednostavnim klikom iznad polja "Ime". Ako ste sakupili bodove vjernosti, sustav vam daje mogućnost korištenja bodova lojalnosti. Odaberite način isporuke i način plaćanja. Zatim provjerite sve dane podatke. Prije stavljanja narudžbe morate se složiti s uvjetima poslovanja. Narudžba se postavlja klikom na opciju "Pošaljite narudžbu". Nakon potvrde narudžbe, na vašu e-mail adresu dobit ćete obavijest o prihvaćenoj narudžbi.

IZMJENA NARUDŽBE

Uklanjanje proizvoda ili promjena količine naručenih proizvoda u košarici: U internetskoj trgovini nalazi se ikona košarice ("Košarica") u gornjem desnom kutu. Odabirom opcije "Prikaži košaricu" prikazuju se proizvodi koje ste dodali u košaricu dok pregledavate internetsku trgovinu. U slučaju da određeni proizvod želite ukloniti iz košarice, kliknite na ikonu kante za smeće.
Da biste promijenili količinu proizvoda u košarici, kliknite gumb "Prikaži košaricu" i po želji promijenite količinu svakog proizvoda ili ga uklonite iz košarice klikom na košaru. Za nastavak kupovine kliknite bilo koju kategoriju na gornjoj traci ili gumb "Nastavi kupnju".
Nakon što je narudžba postavljena, nije ju moguće promijeniti. U slučaju pogreške u poslanom narudžbi (adresa isporuke, količina proizvoda, naručeni proizvod) kontaktirajte davatelja usluge.

KOD ZA POPUST I DAROVNA KARTICA

Ako imate kupon, možete unijeti kôd za popust u košaricu u polje "Unesite kôd popusta" i kliknuti na plavi gumb kvačice. Šifra kupona se više ne može dodati nakon slanja ili dovršavanja narudžbe.
Ako imate kupon s Darovnom karticom, možete ga unijeti u košaricu u okvir "Unesite kôd darovne kartice" i kliknite ružičastu gumu za poklon. Kupon Darovne kartice se više ne može dodati nakon slanja ili dovršavanja narudžbe.

KLUB VJERNOSTI

Bodove u Klubu vjernosti možete zaraditi kupnjom proizvoda. Kada kupujete proizvode, dobivate određeni broj bodova vjernosti. Vrijednosti bodova definirane su za pojedinačni proizvod, iznad slike proizvoda. Kada kupite proizvod s bodovima vjernosti, svi navedeni bodovi se zbrajaju. Jedan bod vjernosti je 0,375 kn. Možete iskoristiti bodove vjernosti bez obzira na broj prikupljenih bodova. Bodovi vjernosti mogu se upotrijebiti samo u cijelosti. Opcija "Želite li upotrijebiti bodove vjernosti?" odabrana je na blagajni.
Korištenje dobivenih bodova moguće je nakon 48 sati od narudžbe. Bodovi vjernosti vrijede 180 dana.
U bodove vrijednosti ne ulazi iznos troškova dostave narudžbe. Ako se narudžba poništi, oduzimaju se i bodovi vjernosti. Bodovi vjernosti ne prenose se među korisnicima i ne mogu se zamijeniti za novac.

4. Cijene. način plaćanja i dostava

4.1. Cijene

Cijene vrijede za sve korisnike internetske trgovine. Cijene su izražene u kunama i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV), osim ako nije drugačije navedeno. Cijene iz internetske trgovine odnose se isključivo na Sophia.hr internetsku trgovinu; isto vrijedi i za akcije i promotivne cijene. U slučaju tehničke pogreške prilikom davanja narudžbe radnim danom, o pogrešci ćemo obavijestiti korisnika najkasnije 24 sata nakon slanja narudžbe, a u slučaju slanja subotom, nedjeljom i praznicima najkasnije prvi radni dan.
Cijena dostave putem DPD dostavne službe je:
• za vrijednost narudžbe do 150 kn, trošak dostave je 25 kn,
• za vrijednost narudžbe iznad 150 kn, dostava je besplatna,
• odabir plaćanja Po pouzeću (prilikom dostave) naplaćuje se dodatno 5 kn, bez obzira na iznos narudžbe.

4.2. Načini plaćanja

Po pouzeću (plaćanje gotovinom uz dostavu)
Ako želite platiti naručene proizvode prilikom dostave istih, kod naručivanja odaberite plaćanje Po pouzeću. Odabirom ove vrste plaćanje, naplaćuje se i iznos naknade za preuzimanje gotovine u iznosu od 5 kn. Za ovu vrstu usluge nudimo i posebnu pogodnost - online plaćanje putem sigurnog sustava za online autorizaciju kreditnih kartica u realnom vremenu - WSPay (Mastercard, Maestro, Visa, Diners). Pošiljke možete platiti online kada dobijete obavijest da je paket krenuo na dostavu ili kada je kurir već stigao na vašu adresu.

Plaćanje kreditnom ili debitnom karticom
Na Sophia.hr plaćanje možete izvršiti i sljedećim platnim karticama: Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron.
SOPHIA d.o.o. koristi sustav WSPay za internetska plaćanja. WSPay je siguran mrežni sustav plaćanja koja se vrše u stvarnom vremenu kreditnim i debitnim karticama i drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu pruža siguran unos i prijenos podataka s unesenih kartica, što potvrđuje PCI DSS certifikat kojeg posjeduje WSPay. WSPay koristi 256-bitni šifrirani SSL certifikat i kriptografski protokol TLS 1.2 kao najvišu razinu zaštite podataka pri pisanju i prijenosu podataka.

Unos i prijenos osobnih podataka
Unos i prijenos podataka na osobnim i kreditnim karticama zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima koje pruža internetski sustav za autorizaciju kreditnih kartica WSPay u skladu sa zahtjevima izdavača i marki kartica i PCI DSS standarda. Autorizacija i plaćanje kreditnim karticama vrši se putem WSPay sustava za autorizaciju i plaćanje karticama u stvarnom vremenu.

Plaćanje unaprijed putem predračuna ili internet bankarstva
Nakon što izvršite narudžbu, poslat ćemo vam predračun sa svim potrebnim podacima za uplatu. Nakon primitka uplate na naš transakcijski račun, roba će biti otpremljena. Ako je plaćanje vidljivo radnim danima do 10 sati, bit će poslano na dan uplate, u suprotnom sljedeći radni dan. Predračun vrijedi 7 dana. Ako se ne uplati u roku od 7 dana, narudžba će biti poništena.

U primjeru plaćanja po predračunu ili internet bankarstvom upisujete sljedeće podatke:
SOPHIA - specijalizirana prodavaonica d.o.o.
Cebini 28, 10 010 Zagreb
IBAN: HR0723400091110661161 otvoren u Privrednoj banci Zagreb
Opis plaćanja: Kupnja proizvoda na Sophia.hr / broj narudžbe
Poziv na broj: broj narudžbe

4.3. Dostava

Proizvode naručene u Internetskoj trgovini isporučuje dostavna služba DPD.
Naručeni proizvodi koji su na skladištu šalju se isti, ili sljedeći radni dan od dana narudžbe, ako je moguće. U slučaju da proizvoda nema na zalihi, o tome ćemo vas obavijestiti najkasnije sljedeći radni dan nakon predaje narudžbe. Ako ste uplatili iznos predračunom ili platnim karticama, vratit ćemo vam novac. Maksimalno vrijeme isporuke pošiljke je 5-7 radnih dana od narudžbe.
Naručene proizvode ne šaljemo subotom, nedjeljom i praznicima.

Nakon što je paket pripremljen, dostavlja se DPD-u zajedno s adresom, e-mailom i telefonskim brojem. DPD će vam poslati prvu obavijest putem e-maila ili sms-a o planiranoj isporuci i mogućem iznosu otkupnine. Obavijest uključuje broj za praćenje paketa i vezu preko koje možete urediti adresu i datum isporuke. Čim dostavljač skenira paket ujutro na dan dostave, automatski se šalje 2. obavijest koja sadrži procijenjeni vremenski okvir isporuke od 1 sata. DPD je vrlo fleksibilan. S dostavljačem možete dogovoriti drugu adresu za dostavu.

5. Kupoprodajni ugovor

Dobavljač izdaje račun u elektroničkom obliku kupcu koji kupi proizvod iz internetske trgovine. Kupoprodajni ugovor u obliku naloga za kupnju pohranjuje se u elektroničkom obliku na poslužitelju davatelja i kupcu je dostupan u svakom trenutku na njegovom korisničkom profilu. Kupoprodajni ugovor zaključen je na hrvatskom jeziku.
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca zaključuje se u trenutku kada kupac potvrdi narudžbu. Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti kupnje su fiksni i vrijede i za davatelja i za kupca.

6. Reklamacije

Kupac može ostvariti svoja prava koja proizlaze iz materijalnih nedostataka ako obavijesti prodavatelja o kvaru putem emaila info@sophia.hr ili besplatnog telefona 0800 50 60 u roku od 2 mjeseca od dana otkrivanja nedostatka. Kupac mora detaljnije opisati kvar u obavijesti o pogrešci - reklamaciji.
Da bi ostvario reklamaciju, kupac mora prodavatelju poslati popunjeni obrazac Reklamacija, koji se nalazi OVDJE.
Prodavač nije odgovoran za materijalne nedostatke u proizvodima nakon što je 2 mjeseca prošlo od dostave proizvoda.
Kupac, koji je ispravno obavijestio prodavatelja o neispravnoj robi ili kvaru, ima pravo od prodavača zatražiti:
• zamjenu proizvoda ili
• povrat uplaćenog iznosa.

U slučaju povrata robe ili sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, a bez obzira na razlog povrata Trgovac je u obavezi da povrat izvrši isključivo putem VISA, MasterCard i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtjev prodavača obaviti povrat sredstava na račun korisnika kartice.
Prava kupca iz prvog stavka istječu 2 godine od dana kada je prodavatelja obavijestio o materijalnom nedostatku.
Ako postojanje oštećenja robe ili nepravilnosti u pruženoj usluzi nije sporno, tvrtka mora udovoljiti zahtjevu kupca što je prije moguće, ali najkasnije u roku od 8 dana. Tvrtka mora pismeno odgovoriti na zahtjev kupca, najkasnije u roku od 8 dana nakon primitka spornog proizvoda, ako postoji spor u nedostatku robe ili neregularnosti u pruženoj usluzi.

Davatelj zadržava pravo odbiti prigovor u slučaju:
• da je kupac oštetio vraćenu robu,
• da vraćena roba nema sigurnosni pečat ili nije u originalnom pakiranju,
• ako dobavljač ustanovi da je proizvod oštećen ili neupotrebljiv zbog nepropisnog ponašanja kupca.

7. Rok trajanja proizvoda

Rok trajanja proizvoda naveden je na pakiranju proizvoda.

Za Nuxe proizvode rok trajanja može se pročitati uz pomoć LOT broja. Naime, proizvodi se mogu koristiti 3 godine od datuma proizvodnje. A datum proizvodnje se može izravno pročitati iz LOT broja koji se obično ispisuje na donjoj ili stražnjoj strani proizvoda. Treća i četvrta znamenka po redu na LOT broju označavaju godinu proizvodnje, a 5. znamenka (slovo) predstavlja mjesec proizvodnje. Slovo A označava siječanj, B veljaču, C ožujak, D travanj, E svibanj, F lipanj, G srpanj, H kolovoz, J rujan , K listopad, L studeni, M prosinac.
Primjer:
A219J003 - datum izrade proizvoda je rujan 2019., datum isteka proizvoda je kolovoz 2022.
Z118M009 - datum izrade proizvoda je prosinac 2019., datum isteka proizvoda je studeni 2021.

Za Arkopharma proizvode rok trajanja piše na dnu ili stražnjoj strani proizvoda. Ispod LOT broja, koji označava seriju proizvodnje, nalazi se i zapis mjeseca i godine roka upotrebe.
Primjer:
05/22 ili 05/2022 znači da je proizvod upotrebljiv do svibnja 2022. godine.

Oznaka otvorene teglice

sistem odprtega lonckaSvi NUXE proizvodi posjeduju na pakiranju oznaku koja određuje rok trajanja nakon otvaranja proizvoda. U ovom primjeru navedeno je da se proizvod može koristiti 12 mjeseci nakon otvaranja.

8. Politika internetskih nagradnih natječaja

Organizator nagradnih natječaja je tvrtka SOPHIA - specijalizirana prodavaonica d.o.o., Cebini 28, 10 010 Zagreb.

Uvjeti suradnje
U nagradnom natječaju sudjeluju svi, osim onih koji su zaposleni kod organizatora ovog nagradnog natječaja, a koji ispunjavaju uvjete za sudjelovanje u nagradnom natječaju.

Kako sudjelovati u nagradnom natječaju?
Svaki objavljeni nagradni natječaj ima pismene zadatke koje je potrebno dovršiti u cijelosti.

Izvlačenje dobitnika
Nagrada će se dodijeliti računalnim izvlačenjem u prisustvu 3-člane komisije. Svi ispravno poslani odgovori koji ispunjavaju uvjete navedene u točki 2. i koji će stići do kraja trajanja nagradnog natječaja sudjeluju u nagradnom natječaju. Izvlačenje nagrada održat će se u prostorijama tvrtke SOPHIA d.o.o.

Isplata nagrade u gotovini i prijenos nagrade
Nije moguće zamijeniti nagradu za novac. Nagradu nije moguće prenijeti na treću osobu.

Obavijest i uručenje nagrada
Svi dobitnici bit će objavljeni. Prije slanja nagrada, organizator nagradnog natječaja kontaktira dobitnike kako bi im u roku od 30 dana dostavio preostale potrebne osobne podatke: ime i prezime, adresu, telefonski broj. Nagradu će primatelju dostaviti dostavna služba DPD.

Odgovornost
Organizator ne snosi nikakvu odgovornost, niti sudjeluje u sporovima oko vlasništva nad izvučenim nagradama. Organizator će nagradu predati osobi naznačenoj na ispunjenom obrascu u skladu s pravilima. Organizator ne preuzima nikakvu i nikakvu odgovornost za štetu koja može nastati kao rezultat primanja i korištenja nagrade, s čime se sudionici izričito slažu pristupanjem ovom nagradnom natječaju. U slučaju okolnosti izvan kontrole organizatora (više sile), organizator može otkazati izvlačenje nagrada. O tome mora obavijestiti sudionike putem medija. U takvom slučaju sudionici ne odgovaraju za nastalu štetu.

Pravila nagradnih natječaja
Sudjelovanjem u nagradnom izvlačenju sudionici potvrđuju da su svjesni ovih pravila i obvezuju se poštivati ​​pravila nagradnog izvlačenja. U slučaju bilo kakvog spora ili nejasnoća, ova pravila smatrat će se primarnim u odnosu na bilo koje druge publikacije, bilo u tiskanom, elektroničkom ili bilo kojem drugom obliku.

Upotreba osobnih podataka
Dobitnici nagradnog natječaja omogućuju objavu poslanih osobnih podataka (ime i prezime) na Facebook Sophia (www.facebook.com/Sophia.Hrvatska) ili na Instagramu Sophia Hrvatska (sophia_hrvatska). Popis dobitnika vodi SOPHIA - specijalizirana prodavaonica d.o.o., Cebini 28, 10 010 Zagreb. Sudjelovanjem u nagradnom natječaju sudionik omogućuje organizatoru prikupljanje, obradu i pohranu dostavljenih osobnih podataka, u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka. Sudjelovanjem u nagradnim natječajima omogućujete obradu podataka u reklamne svrhe.

Povlačenje sudjelovanja
Sudionici mogu u bilo kojem trenutku zatražiti otkazivanje sudjelovanja u nagradnom izvlačenju. Sudionik zahtijeva uklanjanje na e-mail adresu info@sophia.hr ili pismenim putem na adresu SOPHIA - specijalizirana prodavaonica d.o.o., Cebini 28, 10 010 Zagreb.

Rješavanje pritužbi
Sve prigovore i reklamacije rješava organizator nagradnog natječaja. U slučaju opravdanih prigovora, organizator se obvezuje da će ih što prije eliminirati i obavijestiti sudionika.

Završne odredbe
Organizator zadržava pravo promjene pravila ako to zahtijevaju tehnički ili komercijalni razlozi ili razlozi javnosti. Organizator će obavijestiti sudionike o svim promjenama i novostima nagradne igre objavom na Facebook Sophia (www.facebook.com/Sophia.Hrvatska) ili na Instagramu Sophia Hrvatska (sophia_hrvatska).

9. Pravo na odustajanje od preuzimanja robe

Kupac ima pravo obavijestiti prodavatelja u roku od 14 dana o odustajanju od ugovora, a da pri tome ne mora navesti razlog svoje odluke. Da bi iskoristio pravo na odustajanje od ugovora, kupac mora prodavatelju poslati popunjeni obrazac za reklamaciju zbog povrata koji se nalazi OVDJE.
U slučaju odustajanja od ugovora, prodavač će vratiti sve primljene uplate odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Davatelj vraća primljene uplate kupcu istim načinom plaćanja kao i kupac, osim ako kupac izričito ne zahtijeva upotrebu drugog načina plaćanja i ako kupac ne snosi nikakve troškove.
U slučaju kupoprodajnih ugovora, ponuđač može zadržati povrat primljenih plaćanja do povrata vraćene robe ili dok kupac ne dostavi dokaz da je roba vraćena.
Ako je kupac već primio robu, a zatim odustao od ugovora, dužan je robu vratiti ili dostaviti tvrtki odmah ili najkasnije u roku od 14 dana nakon obavijesti. Smatra se da je kupac robu vratio na vrijeme ako ju pošalje prije isteka roka vraćanja u roku od 14 dana. Kupac mora prodavaču vratiti proizvod neoštećen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je predmet uništen, oštećen, izgubljen ili je njegova količina smanjena bez krivnje kupca. Roba mora biti neoštećena za povrat.
U vezi s odustajanjem od ugovora, kupac snosi samo troškove vraćanja robe, osim ako te troškove snosi tvrtka ili ako tvrtka unaprijed nije obavijestila kupca da snosi navedene troškove.
Nakon odustajanja od ugovora na zahtjev kupca, prodavatelj traži povrat robe na adresu SOPHIA - specijalizirana prodavaonica d.o.o., Cebini 28, 10 010 Zagreb. Nakon primitka i pregleda robe, prodavač odmah dogovara sve potrebno za povrat uplaćenog iznosa.

10. Odjava od primanja obavijesti te brisanje podataka

ODJAVA OD PRIMANJA OBAVIJESTI E-POŠTOM

Ako se želite odjaviti od primanja obavijesti putem e-pošte, učinite to klikom na riječ "Otkažite pretplatu" u primljenoj poruci e-pošte u podnožju teksta.

ODJAVA OD PRIMANJA OBAVIJESTI SMS PORUKAMA

Ako se želite odjaviti od SMS obavijesti, učinite to klikom na poveznicu Odjava u zaprimljenoj SMS poruci.

BRISANJE PODATAKA

Ako želite izbrisati sve svoje podatke, to možete učiniti OVDJE.

11. Odgovornost

Pružatelj usluga pruža pomoć i savjete u odabiru proizvoda. U slučaju pitanja o proizvodima obratite se na besplatni telefonski broj 0800 50 60, e-mail adresu info@sophia.hr ili na web stranici. Na nas se može obratiti telefonom svakog radnog dana između 9.00 i 16.00.
Davatelj nije odgovoran za poremećaje u tijeku narudžbe zbog nepravilnosti u ponašanju korisnika Internetske trgovine ili pružatelja infrastrukture koja ga koristi.
Davatelj čini sve kako bi osigurao da su informacije objavljene u njegovoj internetskoj trgovini ažurne i točne, ali karakteristike proizvoda, vrijeme isporuke ili cijena mogu se toliko brzo promijeniti da davatelj ne uspije ispraviti podatke objavljene u internetskoj trgovini na vrijeme. U takvom slučaju, davatelj će obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu da se povuče iz narudžbe ili promijeni narudžbu.
Iako se pružatelj trudi pružiti točne fotografije proizvoda koji se prodaju u internetskoj trgovini, sve bi fotografije trebalo uzeti kao simbolične. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda.

12. Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovoj uporabi

SOPHIA - specijalizirana prodavaonica d.o.o. se obvezuje trajno zaštititi sve osobne podatke korisnika u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. i ZVOP-1.
Sve detaljne informacije o obradi osobnih podataka mogu se naći u odjeljku naše politike privatnosti. Korisnik mora biti svjestan da je obvezan osobnom trgovcu pružiti svoje osobne podatke u ispravnom i istinitom obliku, a također je dužan obavijestiti mrežnog trgovca o promjeni njegovih podataka. Prihvaćanjem ovih uvjeta korisnik potvrđuje da su osobni podaci koje mu je dao ispravni.
Svi su korisnički podaci strogo zaštićeni i dostupni su samo zaposlenima i poslovnim partnerima kojima su potrebni za obavljanje svog posla. Svi zaposlenici tvrtke Sabex d.o.o. i poslovni se partneri moraju pridržavati načela zaštite privatnosti.

13. Pružanje dodatne usluge kupcima

Dodatne informacije o proizvodima koji se mogu kupiti putem internetske trgovine Sophia mogu se dobiti putem besplatnog telefonskog broja 0800 50 60, e-maila info@sophia.hr Rado ćemo vam savjetovati prikladne proizvode za njegu vaše kože. Na besplatni telefonski broj možete nas kontaktirati svakog radnog dana između 9.00 i 16.00.

Također možete dobiti više informacija o proizvodima na sljedećim web mjestima:
Nuxe: www.nuxe.hr 
Arkopharma: www.arkopharma.hr

Ako želite konzultaciju o pravilnoj njezi prije kupnje, a želite isprobati proizvod, vjerujte nam. Ako imamo na raspolaganju besplatne uzorke, rado ćemo vam ih poslati.

14. Pravila o privatnosti

Dio ovih Općih uvjeta je i Pravila o privatnosti koja su dostupna OVDJE.

15. Žalbe i sporovi

Davatelj se pridržava važećih propisa u području zaštite potrošača. Trgovac ima uspostavljen učinkovit sustav za rješavanje pritužbi i ima određenu osobu s kojom kupac može kontaktirati telefonom ili e-poštom u slučaju problema. U slučaju problema, kupac može za pomoć nazvati besplatni broj 0800 50 60. Na raspolaganju smo svakog radnog dana između 9.00 i 16.00. Kupac može podnijeti žalbu na e-mail adresu info@sophia.hr. Žalbeni postupak je povjerljiv.
Trgovac će potvrditi u roku od 5 radnih dana da je primio prigovor i obavijestiti korisnika (kupca) koliko dugo će ga procesuirati i obavještavati ga o napretku postupka. Trgovac će dati sve od sebe da sve sporove riješi mirno. Ako se ne postigne sporazumno rješenje spora, lokalni sud u Zagrebu nadležan je za rješavanje svih sporova između pružatelja usluga i korisnika (kupca). Davatelj i korisnik (kupac) kao sudionici u elektroničkoj trgovini uzajamno priznaju valjanost elektroničkih poruka na sudu.
Ovi Opći uvjeti i svi sporovi između ponuditelja i kupca podliježu i primjenjuju slovensko materijalno i procesno pravo, bez primjene pravila međunarodnog privatnog prava, što bi dokazalo primjenu bilo kojeg drugog zakona.
Odredbe Zakona o obveznim odnosima, Zakona o elektroničkoj trgovini, Zakona o zaštiti osobnih podataka i Zakona o zaštiti potrošača primjenjuju se na odgovarajući način na sve odnose i na prava i obveze koje nisu regulirane ovim Općim uvjetima.

RJEŠAVANJE SPOROVA IZVAN SUDA
U skladu s pravnim normama, ne prepoznajemo nijednog pružatelja vansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkih sporova koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvanparničnom rješavanju potrošačkih sporova.
U slučaju da kupac nije zadovoljan rješenjem prigovora, u skladu sa Zakonom, može podnijeti inicijativu za pokretanje postupka izvansudskog rješavanja konkretnog potrošačkog spora putem Europske platforme za internetsko rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Sophia koja kao dobavljač robe omogućuje kupnju na mreži u Hrvatskoj, na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za internetsko rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Kupac također može odlučiti podnijeti tužbu na nadležni sud svog prebivališta.
Ta uredba proizlazi iz Zakona o izvanparničnom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. Uredba (EZ) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktivom 2009/22 / EC.

16. Promjene Općih uvjeta

U slučaju promjena u propisima koji uređuju rad internetskih trgovina, zaštite podataka i drugih područja koja se odnose na rad internetske trgovine pružatelja usluga, te u slučaju promjena u vlastitoj poslovnoj politici, Dobavljač može promijeniti i / ili izmijeniti ove Opće uvjete poslovanja. informirati korisnike na odgovarajući način. Sve promjene i / ili dopune Općih uvjeta stupaju na snagu i primjenjuju se po isteku 8 dana od dana objave promjena i / ili dopuna. Ako je promjena i / ili izmjena Općih uvjeta potrebna za usklađivanje s propisima, iznimno te promjene i / ili dopune mogu stupiti na snagu i primjenjivati ​​se u kraćem vremenskom razdoblju.
Korisnik koji se ne slaže s izmjenama i / ili izmjenama ovih Općih uvjeta mora otkazati registraciju u roku od 8 dana od objave obavijesti o izmjenama i / ili izmjenama Općih uvjeta, u protivnom se smatra da nakon tog roka nije dopušteno i suprotno dokazivanje da kupac prihvaća izmjene i / ili dopune Općih uvjeta. Otkazivanje registracije obavlja korisnik, uz pisanu izjavu davatelj obavijesti o otkazivanju na e-adresu info@sophia.hr

Opće uvjete i pravila usvojio je direktor SOPHIA - specijalizirane prodavaonice d.o.o., Blaž Jemec, u Zagrebu 1.7.2020.

Želimo vam ugodnu kupovinu na Sophia.hr internetskoj trgovini!