Povrati i zamjene


Greške, zamjena, povrat proizvoda

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čl.72., st.1, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od dana primitka naručenih proizvoda.

Kako bi ostvario pravo na raskid ugovora, kupac je dužan o svojoj namjeri pismeno obavijestiti prodavatelja, te vratiti naručene proizvode o svom trošku. Vraćeni proizvodi moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži.

Pismenu obavijest o namjeri jednostranog raskida ugovora kupac može poslati:

- poštom na adresu: Sophia d.o.o., Mesnička 15, 10000 Zagreb

- e-mailom na adresu: info@sophia.hr

- putem obrasca za jednostrani raskid ugovora

U slučaju jednostranog raskida ugovora od strane kupca, prodavatelj je dužan izvršiti povrat uplaćenoga novca, u roku 14 dana od dana primitka vraćenih proizvoda.

U slučaju pogrešno isporučenih ili neispravnih proizvoda, kupac ima pravo na zamjenu ili povrat. Kako bi ostvario pravo na zamjenu ili povrat proizvoda kupac je dužan u roku od 8 dana od dana zaprimanja proizvoda, obavijestiti prodavatelja putem telefona ili elektronske pošte, te dogovoriti preuzimanje i zamjenu pogrešno isporučenih ili neispravnih proizvoda. 

Troškove povrata i/ili zamjene pogrešno isporučenih ili neispravnih proizvoda snosi prodavatelj. Vraćeni proizvodi moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži. 

Prodavatelj nije odgovoran za pogreške koje se javljaju šest mjeseci od preuzimanja proizvoda. 

U slučaju pogreške, o kojoj je prodavatelj pravovremeno i pravilno obaviješten, kupac od prodavatelja može zahtijevati da u roku od 14 dana od dana obavijesti o pogrešci i povrata proizvoda, izvrši povrat uplaćenog iznosa ili proizvode zamjeni za nove. 

U slučaju da, pri preuzimanju proizvoda, kupac ustanovi da je paket fizički oštećen ili pokazuje znakove otvaranja, kupac treba odbiti preuzimanje paketa.