Najčešća pitanja


Kako se registrirati?

Kome se mogu obratiti vezano uz savjetovanje i uzorke?

Da li postoje uzorci za sve proizvode u ponudi web trgovine?  

Zašto je dobro prijaviti se na primanje obavijesti putem e-maila?

Kakav je trošak dostave - poštarine?

Kada će naručeni proizvodi biti dostavljeni? 

Što se dogodi ako nisam kod kuće u trenutku dostave?

Može li se dostava naručiti na radno mjesto?

Da li je kod preuzimanja potrebno plaćati proviziju dostavnoj službi?

Da li naručene proizvode mogu vratiti ili zamjeniti?

Koliki je rok upotrebe proizvoda?


Kako se registrirati?

Registraciju možete izvršiti putem poveznice »Moj račun« > »Novi član«. Za registraciju morate upisati sve podatke označene zvjezdicom* - ime, prezime, adresa, e-mail adresa, lozinka i telefon. Uvjet za prijavu je minimalna dobna starost od 18 godina.

Kome se mogu obratiti vezano uz savjetovanje i uzorke? 

Nazovite nas na naš broj telefona 091 444 20 20 i rado ćemo Vas savjetovati vezano uz ispravan odabir proizvoda za njegu kože s obzirom na tip kože i dobnu skupinu. Na Vaš zahtjev poštom ćemo Vam poslati uzorke, kako biste željene proizvode prije kupovine mogli i isprobati. 

Da li postoje uzorci za sve proizvode u ponudi web trgovine?  

Uzorci svih proizvoda koji se nalaze u ponudi web trgovine Sophia nažalost nisu na raspolaganju. Ako biste željeli isprobati određeni proizvod za kojeg ne postoji uzorak, taj proizvod možete isprobati na jednoj od naših promocija. Popis promocija biti će objavljen na web stranici.

Zašto je dobro prijaviti se na primanje obavijesti putem e-maila?

Ukoliko se odlučite na primanje obavijesti putem e-maila, prvi ćete biti obavješteni o svim akcijama i novostima te o ekskluzivnim ponudama za kupce web trgovine Sophia. Trudit ćemo se da Vam što bolje predstavimo proizvode i osiguramo savjete o pravilnim koracima za lijep i zdrav izgled kože.

Kakav je trošak dostave - poštarine?

Trošak dostave
Pošiljke vrijednosti do 300,00 kn

 25,00 kn

Pošiljke vrijednosti od 300,00 do 600,00 kn
15,00 kn
Pošiljke vrijednosti iznad 600,00 kn
besplatna dostava

Kada će naručeni proizvodi biti dostavljeni? 

Proizvode naručene putem online trgovine Sophia dostavlja Overseas Express u roku od 2 do 3 radna dana od dana naručivanja.

Naručene proizvode šaljemo isti ili sljedeći radni dan od dana narudžbe, osim u slučaju da proizvoda nema na zalihi. Ukoliko se dogodi da naručenog proizvoda nema na zalihi, o tome ćemo Vs obavijestiti u najkraćem mogućem roku te ćemo Vam u slučaju plaćanja predračunom, vratiti novac.

Naručene proizvode ne šaljemo subotom, nedjeljom i praznikom.

Što se dogodi ako nisam kod kuće u trenutku dostave?

Dostava se vrši na adresu koju ste naveli u registraciji. U slučaju da prilikom dostave na navedenoj adresi nikoga nema, dostavljač u sandučiću ostavlja obavijest o pristigloj pošiljci s brojem telefona na koji možete nazvati i dogovoriti dostavu u vrijeme koje vam odgovara.

Može li se dostava naručiti na radno mjesto?

U slučaju da želite da Vam naručene proizvode dostavimo na adresu koja je drugačija od adrese koji ste naveli prilikom registracije, to možete učiniti tako da željenu adresu za dostavu unesete u rubriku Druga adresa za dostavu. 

Da li je kod preuzimanja potrebno plaćati proviziju dostavnoj službi?

Troškove provizije ne trebate plaćati jer sve troškove snosi tvrtka Sophia d.o.o.

Da li naručene proizvode mogu vratiti ili zamjeniti?

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čl.72., st.1, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od dana primitka naručenih proizvoda.

Kako bi ostvario pravo na raskid ugovora, kupac je dužan o svojoj namjeri pismeno obavijestiti prodavatelja, te vratiti naručene proizvode o svom trošku. Vraćeni proizvodi moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži. 

U slučaju jednostranog raskida ugovora od strane kupca, prodavatelj je dužan izvršiti povrat uplaćenoga novca, u roku 14 dana od dana primitka vraćenih proizvoda.

U slučaju pogrešno isporučenih ili neispravnih proizvoda, kupac ima pravo na zamjenu ili povrat. Kako bi ostvario pravo na zamjenu ili povrat proizvoda kupac je dužan u roku od 8 dana od dana zaprimanja proizvoda, obavijestiti prodavatelja putem telefona ili elektronske pošte, te dogovoriti preuzimanje i zamjenu pogrešno isporučenih ili neispravnih proizvoda. 

Troškove povrata i/ili zamjene pogrešno isporučenih ili neispravnih proizvoda snosi prodavatelj. Vraćeni proizvodi moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži. 

Prodavatelj nije odgovoran za pogreške koje se javljaju šest mjeseci od preuzimanja proizvoda. 

U slučaju pogreške, o kojoj je prodavatelj pravovremeno i pravilno obaviješten, kupac od prodavatelja može zahtijevati da u roku od 14 dana od dana obavijesti o pogrešci i povrata proizvoda, izvrši povrat uplaćenog iznosa ili proizvode zamjeni za nove. 

U slučaju da, pri preuzimanju proizvoda, kupac ustanovi da je paket fizički oštećen ili pokazuje znakove otvaranja, kupac treba odbiti preuzimanje paketa.

Koliki je rok upotrebe proizvoda?

Rok upotrebe proizvoda napisan je na ovojnici ili ambalaži proizvoda.

Kod proizvoda Bioderma rok upotrebe najčešće je zapisan na donjoj ili zadnjoj strani proizvoda. Pod LOT broj, koji označava seriju proizvodnje, također je zapisan mjesec i godina do koje se proizvod treba upotrijebiti. 
Primer:
08/15 znači da se proivod može upotrijebiti do kolovoza 2015. 

Kod svih proizvoda Nuxe i Bio-Beaute by Nuxe rok upotrebe je 3 godine od datuma proizvodnje. Datum proizvodnje se čita iz LOT broja, koji je najčešće otisnut na donjoj ili zadnjoj strani proizvoda. Potrebno je očitati 3., 4. i 5. oznaku. 3. i 4. (broj) oznaka označavaju godinu proizvodnje, a 5. oznaka (slovo) je mjesec proizvodnje, pri čemu slovo A označava siječanj, B veljaču, C ožujak, D travanj, E svibanj, F lipanj, G srpanj, H kolovoz, J rujan, K listopad, L studeni, M prosinac.
Primer:
A210J003 – datum proizvodnje proizvoda je rujan 2010., dok je rok upotrebe rujan 2013.
Z111M009 – datum proizvodnje proizvoda je prosinac 2011., dok je rok upotrebe prosinac 2014.

Sistem otvorene teglice 

Neki proizvodi (Nuxe, Bio-Beaute by Nuxe i Bioderma) imaju na ambalaži oznaku koja određuje rok upotrebe proizvoda nakon otvaranja. Primjer lijevo označava da se proizvod treba upotrijebiti 12 mjeseci nakon otvaranja.